14 Kasım 2011 Pazartesi

Grand Canaria, Las Palmas'tan selamlar


Merhabalar,

Düşündüğüm kadar çok internet şansım malesef olamadı. Şu anda Grand Canaria adasının güneyindeyiz. Las Palmas’ı çok beğenmemiştik ama güneye indikçe daha keyifli hale geldi. Deniz sıcaklığı 21 derece civarında. Karadenizin serin sularında yüzermiş gibi hissettim kendimi J yarından itibaren Cape Verde adaları için 5 gün boyunca açık denizden yol alacağız. Bu akşam rüzgarın artmasını bekliyoruz. Işte o zaman yelkenleri açma fırsatımız olacak. Şu ana kadar bu fırsatı yakalayamadık.

Defterime her gün not alıyorum. Sanırım Karayiplere vardığımızda hepisini bir sizlerle paylaşma olanağım olacak. Çok muhtemelen bir  daha uzun süre internet bağlantımız olmayacak. Keyfimizin çok yerinde olduğunu haber vermek istedim. Şu an teknede 7 kişiyiz. 2’si doktor. Herkes usta yelkenci. Teknede çoğunlukla Hollandaca konuşuluyor. Yani ben bizim deyimimizle Fransız kalıyorum. Arada elimi kaldırınca ingilizceye çeviriyorlar J bu bana kendimi dinleme fırsatı verdi. Düğün, dünya kongresi, ingiltere toplantısı derken yorulmuşum.

Selam ve sevgilerimizle

Tülin & Jacques

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder